“Waarde toevoegen voor onze klanten en hierin het verschil maken, dat maakt dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga.”

Elke dag streven wij ernaar offertes zo snel mogelijk te verwerken. Terwijl ik de klant aan de lijn heb, begin ik de offerte al uit te werken. Alles wat we op voorraad hebben, kan meestal de volgende dag geleverd worden. Door de korte lijnen en onze geautomatiseerde werkprocessen kunnen we alles vrijwel direct regelen.

Komt er een spoedaanvraag tussendoor, ook dan kunnen we snel blijven schakelen. Onze zelf ontwikkelde software maakt dat onze planning flexibel is en dat we ons systeem zo kunnen bijsturen dat ook spoedaanvragen tussendoor op maat gezaagd kunnen worden. Ook als een klant op het laatste moment een afmeting wil wijzigen en dit tijdig aangeeft, kunnen we dit nog aanpassen in ons systeem en dezelfde dag op maat zagen.

CMD wil echt waarde toevoegen voor de klant. Wij hebben veel kennis van aluminium en kunnen hierdoor altijd een passende oplossing bieden. Ook oplossingen waar de klant zelf nog niet aan heeft gedacht. Wij denken verder dan de vraag en maken hiermee het verschil.

Sinds de oprichting van CMD werken we met dezelfde West-Europese fabrieken in Oostenrijk, Zwitserland en Duitsland. Daarnaast hebben wij diktes t/m 60mm ook van Hulamin (Zuid-Afrika) op voorraad, omdat wij deze kwaliteit net zo hoogwaardig vinden als eerdergenoemde fabrieken. Dit betekent dat wij altijd dezelfde kwaliteit kunnen garanderen. Dit, samen met onze nauwkeurige zaagtoleranties, maakt dat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over het geleverde materiaal en zich maximaal kan richten op zijn eigen proces. Wij maken onze belofte waar. Aluminium op maat gezaagd, in de hoogste kwaliteit, met de beste service, geleverd waar en wanneer u wilt, altijd!

Christian Reinds
Teamleider verkoop en administratie

“Werken bij CMD aluminium voelt als thuis.”

Waarom Christian bij CMD wil blijven werken? CMD is een familiebedrijf met een klein compact team. Het voelt als thuis. Nuchtere mensen, met enige zelfspot, die loyaal zijn en goed voor elkaar zorgen. Maar ook met de drive altijd te willen blijven ontwikkelen, blijven dromen van ‘wat kunnen we hierna doen’, altijd bezig zijn met de volgende stap. Daarentegen is de markt heel groot, met heel veel verschillende klanten waarin je echt verschil kunt maken!

Ik ben supertrots op ons hele team. Dat we met nog geen 15 medewerkers zoveel klanten bedienen en zoveel aluminium leveren in heel Nederland en zelfs daarbuiten is ongekend. We hebben allemaal dezelfde drive en lopen als vanzelf een stapje harder.

Zo is het hele team betrokken geweest bij de automatiseringsslag die is gemaakt. Bij de ontwikkeling van de software heeft het team getest en feedback gegeven. Bij elke update konden medewerkers gelijk zien wat de meerwaarde hiervan was en dat echt wat werd gedaan met hun feedback. Dit hele proces van samen ontwikkelen, het altijd beter willen doen, heeft zeker bijgedragen aan het hechte team dat er nu staat.

Waar ik het meeste plezier uit haal elke dag? Elke offerte die doorgaat geeft een kick, dat blijft. De meeste voldoening haal ik uit echt een goede oplossing bieden aan een klant. Dat we te horen krijgen dat door ons advies en zaagtolerantie het productieproces van de klant niet stil komt te liggen. Of snel en scherp een offerte kunnen aanbieden waardoor de klant een project scoort en je samen succes hebt.

Waarde toevoegen voor onze klanten en hierin het verschil maken, dat maakt dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga!

Gerelateerd actueel

Meer actueel
Ervaring

“Hard werken, nog harder lachen: dat maakt een team!”

Ervaring

“Klanten blij maken met ons product, daar doe ik het voor.”